"ההליך של קידם חוק הגיור התנהל בחופזה"

    עמית דניאל No Comments on "ההליך של קידם חוק הגיור התנהל בחופזה"

    יו"ר סיעת כולנו, ח"כ רועי פולקמן, אומר כי ההתנהלות סביב 'חוק הגיור' היתה בחופזה וכי "יש למצוא חלופות ראויות" • וגם, החוק לטובת הלווים שמרגיז את הבנקים ותכנית 'נטו משפחה'

    ח"כ רועי פולקמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת "כולנו", ח"כ רועי פולקמן, שוחח עם מרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" ואמר כי על הדיון סביב חוק הגיור: "כל האירוע הזה התנהל בחופזה. צריך למצוא חלופות. חשוב שהדברים לא יעשו כדי להרבות מחלוקת. אחדות עם ישראל חשובה".

    באשר לחוק אותו הוא מקדם שעתיד לטפל בהתנהלות הבנקאית אל מול הלווים: "במה שאני מדבר אין עלויות גדולות למערכת הבנקאית. צעד קטן שישנה את ריביות הנשך שהבנקים הרבה פעמים נותנים. אנחנו מדברים על קנסות. אין סיבה שבן אדם שמבקש כמה חודשים דחיה שהבנק יקח ריביות מופקעות ולעשות אתו משא ומתן. כסף צריך להרוויח אבל בצורה הוגנת".

    "שבוע שעבר השלמנו את האפשרות להלוואה של אדם לאדם כפלטפורמה. אנשים על חובות פשוטים מוצאים את עצמם בשוק האפור עם עשרות אחוזים של ריבית. ובשביל כלום. על פחות מכמה עשרות אלפי שקלים אנשים יכולים למצוא את עצמם עמוק בשוק האפור".

    על תכנית "נטו משפחה", שהחודש יכולה לבוא לידי ביטוי בתלוש המשכורת, אומר: "לגבי התלוש, אני מציע לכל מי שיש ילדים מתחת לגיל 6. לוודא שכבר במשכורות יולי אנשים יקבלו החזר רטרואקטיבי. לי יש ילד אחד בן שנה ורק עליו ההחזר היה 2,500 ש"ח. שווה להרבה משפחות הרבה מאד כסף. זו בהחלט גאווה לעשות את זה. אנחנו עושים הרבה דברים למען הציבור בהתאם להתחייבות שלנו להיאבק ביוקר המחיה".



    0 תגובות